CRM

Management Relatii Clienti

Cu ajutorul solutiei CRM poti obtine rapid informatii legate de vanzarile companiei tale, de indicatorii de performanta, rezultatele actiunilor de promovare sau a solicitarilor de service prin crearea rapida a rapoartelor si a graficelor necesare.

  • star_rateSatisfactie Garantata itDepot
  • IMPLEMENTARI
    400+ IMPLEMENTARI DE SUCCES Implementari de succes zilnic
  • EXPERIENTA
    15 ANI DE EXPERIENTA Profesionistii de care ai nevoie
  • ANGAJATI
    150+ ANGAJATI Echipa dedicata si ambitioasa
  • CRESTERE
    42% CRESTERE CA Crestem an de an, alaturi de clienti

Principalele domenii de activitate

Vanzari

Sistemul permite gestionarea eficienta a activitatii echipelor de vanzari prin urmarirea ofertelor si vizitelor la clienti si stocarea informatiilor intr-un singur sistem. Cu ajutorul solutiei se pot implementa fluxuri de vanzare personalizate, iar monitorizarea rezultatelor vanzatorilor este realizata mult mai usor.

Marketing

Activitatea de marketing este gestionata mult mai usor cu ajutorul solutiei CRM. Sistemul permite importul bazei de date cu potentiali clienti, facand posibila inclusiv segmentarea acestora dupa criteriile dorite. Totodata, clientii pot fi abordati prin campanii de marketing personalizate, iar rezultatele actiunilor de promovare sunt mult mai usor de urmarit.



Service & Suport

In zona de suport, sistemul CRM face posibila personalizarea si automatizarea procedurilor de alocare si solutionare a solicitarilor de la clienti. In plus, solutia ofera posibilitatea realizarii unei baze de cunostinte sau a unor seturi de intrebari frecvente, cu scopul de a creste productivitatea angajatilor.

Gestiune proiecte

Cu ajutorul solutiei CRM se pot crea rapid proiecte cu alocarea de resurse corespunzatoare, realizandu-se totodata si repartitia personalului potrivit pentru a se ocupa de acestea. Mai mult, prin intermediul sistemului se poate urmari incadrarea activitatilor in limitele de cost stabilite, fiind permisa inclusiv masurarea in permanenta a rezultatelor obtinute.


Analize de business la un click distanta, pentru decizii rapide si informate

Comunicare optima


Cu solutia CRM, toate departamentele au acces la o baza de date comuna, orice informatie fiind disponibila imediat in sistem.

Automatizare si personalizare

Cu ajutorul sistemului se pot automatiza activitatile repetitive, existand posibilitatea de personalizare a fluxurilor de lucru in functie de nevoile specifice ale companiei.

Simplitate si accesibilitate

Sistemul are o structura modulara care permite implementarea treptata in functie de necesitati, iar, datorita interfetei intuitive, solutia este usor de utilizat, nefiind necesare cunostinte tehnice.

Specificatii solutie+

Caracteristici generale


Modalitate de licentiere
On Premises
Modalitate de acces
Instalare pe calculator / server
Sistem de operare
Windows
Limbi disponibile
Romana, Engleza
Accesare de pe dispozitive mobile
Da
Integrare cu alte sisteme
Da
Modalitate de instruire
Documentatie scrisa, cursuri de instruire
Suport tehnic
Da, prin serviciul de suport in orele de program

 

Serviciile pe care le punem la dispozitia clientilor
contribuie la atingerea cu usurinta a obiectivelor de crestere a afacerii lor!

Solutii la cheie pentru afacerea ta prin echipamentele performante pe care le punem la
dispozitie impreuna cu cele mai bune sisteme software.

CRM - Management Relatii Clienti